Chì duverebbe verificà durante l'ispezione di una gru aerea di 5 tonnellate?

Chì duverebbe verificà durante l'ispezione di una gru aerea di 5 tonnellate?


Tempu di Postu: Aug-25-2022

Duvete sempre riferite à l'istruzzioni di u funziunamentu è di mantenimentu di u fabricatore per assicuratevi di cuntrollà tutti l'elementi essenziali di a gru di 5 tonnellate chì utilizate.Questu aiuta à maximizà a sicurità di a vostra gru, riducendu incidenti chì puderanu affettà i culleghi è i passanti in a pista.

Fendu questu regularmente significa chì vi vede i prublemi potenziali prima di sviluppà.Riduce ancu i tempi di inattività di mantenimentu per a gru sopraelevata da 5 ton.
Dopu, verificate i requisiti di a vostra autorità lucale di salute è di sicurità per assicurà chì stà cumpletu.Per esempiu, in i Stati Uniti, l'Amministrazione per a Salute è a Sicurezza Occupational (OSHA) impone à l'operatore di a gru per fà inspezioni frequenti nantu à u sistema.

NEWS

NEWS

Eccu ciò chì, in generale, un operatore di gru aeree di 5 tonnellate deve verificà:
1. Lockout / Tagout
Assicuratevi chì a gru sopraelevata da 5 tonnellate hè disenergizzata è sia chjusa o marcata in modu chì nimu pò operà mentre l'operatore conduce a so ispezione.
2. Area Intornu à a Gru
Verificate se l'area di travagliu di a gru di 5 tunnellate hè libera da altri travagliadori.Assicuratevi chì l'area duv'è vo susciterete i materiali hè chjara è di dimensione adatta.Assicuratevi chì ùn ci sò micca signali d'avvertimentu illuminati.Assicuratevi di cunnosce u locu di l'interruttore di scollegamentu. Ci hè un extinguisher vicinu à a manu?

3. Sistemi Powered
Verificate chì i buttoni travaglianu senza appiccicà è sempre tornanu à a pusizione "off" quandu sò liberati.Assicurà u dispusitivu di avvirtimenti travaglia.Assicuratevi chì tutti i buttoni sò in ordine di funziunamentu è eseguisce i travaglii chì duveranu.S'assurer que l'interrupteur de fin de course supérieur du palan fonctionne comme il faut.
4. Hoist Hooks
Verificate per torsioni, curvature, crepe è usura.Fighjate ancu à e catene di u parancu.I scrocchi di sicurezza funzionanu bè è in u locu ghjustu?Assicuratevi chì ùn ci hè micca macinazione nantu à u ganciu mentre gira.

NEWS

NEWS

5. Load Chain è Wire Rope
Assicuratevi chì u filu ùn hè micca rottu senza danni o currusioni. Verificate chì u diametru ùn hè micca diminuitu in grandezza.I pignoni di a catena funzionanu bè?Fighjate ogni catena di a catena di carica per vede ch'elli sò liberi di cracke, corrosione è altri danni.S'assurer qu'il n'y a pas de fils tirés par les décharges de tension.Verificate l'usura à i punti di cuntattu.


  • Previous:
  • Next: