Cos'è una gru a portale monotrave?

Cos'è una gru a portale monotrave?


Tempu di Postu: Aug-25-2022

In l'industria di fabricazione generale, a necessità di mantene u flussu di materiali, da a materia prima à a trasfurmazioni, è dopu à l'imballu è u trasportu, a priscinniri di l'interruzzione di u prucessu, pruvucarà pèrdite à a pruduzzione, sceglite l'equipaggiu di elevazione adattatu serà favurèvule à mantene. u prucessu di pruduzzioni generale di a cumpagnia in un statu stabile è liscia.
SEVENCRANE offre una varietà di gru persunalizate, à u processu di fabricazione generale è a fabricazione, cum'è gru di ponte, gru monorail, gru portatile portatile, gru a bandiera, gru a portale, ecc. generalmente aduttà a tecnulugia di cunversione di frequenza è a tecnulugia di prevenzione di swing nantu à a gru.

NEWS

NEWS

Hè cumpostu principarmenti di fasciu principale, fasciu di terra, outrigger, pista di corsa, parte elettrica, parancu è altre parti.
Le gru a portale montate su rotaie includono gru a portale singolo a doppia sbalzo, gru a portale singolo cantilever, gru a portale singolo senza cantilever.

A funzione di una gru a portale unica trave
1. U rail gantry grue hà struttura sèmplice, funziunamentu còmuda, fabricazione còmuda è stallazione.A maiò parte di e travi principali sò frames in forma di scatula off-track.In cunfrontu cù u tipu di portale di doppia fascia principale, a rigidità generale hè più debule.
2. Sicondu diverse funzioni, i dispusitivi di prutezzione di sovraccarichi pò esse divisu in dui tipi: u tipu d'arrestu automaticu è u tipu cumpleta.Sicondu u tipu di struttura, hè divisu in tipu elettricu è tipu meccanicu.
In circustanze normale, ùn pò micca travaglià in lochi cù media inflammabili è splusivi.Ùn s'applicà ancu à l'operazioni tossica è di terra è di sala di cuntrollu.Sè avete bisognu di usà in un ambiente speciale, avete bisognu à informà u fabricatore per persunalizà materiali speciali quandu compra.

NEWS

3. A grua gantry single girder hà e caratteristiche di u altu tassu d'utilizazione di u situ, una larga gamma operativa, una larga adattabilità è una forte versatilità, è hè largamente utilizata in i cantieri portu di carica.Quandu u cunduttore di gru si rifiuta di alzà perchè l'ughjettu hè sovrappesu, u cumandante deve piglià misure per riduce a carica di elevazione, è hè strettamente pruibitu di intensificà l'operazione di sopracarga di a gru.
4. A grua gantry muntatu rail deve include un miccanisimu hoisting, etc.. U meccanismu hoisting hè u mecanismu di funziunamentu basi di a gru.U so meccanismu di elevazione hè generalmente un parancu elettricu di tippu CD o MD.


  • Previous:
  • Next: