Manutenzione à trè livelli di Crane

Manutenzione à trè livelli di Crane


Postu tempu: Apr-07-2023

U mantenimentu di trè livelli hè urigginatu da u cuncettu TPM (Total Person Maintenance) di gestione di l'equipaggiu.Tutti l'impiegati di a cumpagnia participanu à u mantenimentu è u mantenimentu di l'equipaggiu.Tuttavia, per via di diversi roles è responsabilità, ogni impiigatu ùn pò micca participà cumplettamente à u mantenimentu di l'equipaggiu.Per quessa, hè necessariu di dividisce u travagliu di mantenimentu specificamente.Assignà un certu tipu di travagliu di mantenimentu à l'impiegati à diversi livelli.In questu modu, hè natu un sistema di mantenimentu à trè livelli.

A chjave per u mantenimentu di trè livelli hè di stratifica è associà u travagliu di mantenimentu è u persunale implicatu.L'assignazione di u travagliu à diversi livelli à u persunale più adattatu assicurarà u funziunamentu sicuru di a gru.

SEVENCRANE hà realizatu una analisi cumpleta è approfondita di i difetti cumuni è u travagliu di mantenimentu di l'equipaggiu di elevazione, è hà stabilitu un sistema di mantenimentu preventivu cumpletu à trè livelli.

Di sicuru, u persunale di serviziu di furmazione prufessiunale daSEVENCRANApò compie tutti i trè livelli di mantenimentu.Tuttavia, a pianificazione è l'implementazione di u travagliu di mantenimentu segue sempre u sistema di mantenimentu à trè livelli.

gru a ponte per l'industria di papa

Divisione di u sistema di mantenimentu à trè livelli

Manutenzione di primu livellu:

Ispezione di ogni ghjornu: Inspezione è ghjudiziu realizatu per vede, sente è ancu intuizione.In generale, verificate l'alimentazione, u controller è u sistema di carica.

Persona rispunsevuli : operatore

Mantenimentu di u sicondu livellu:

Ispezione mensili: Lubricazione è travagliu di fissazione.Ispezione di cunnessi.Ispezione di a superficia di facilità di sicurezza, parti vulnerabili è equipaghji elettrici.

Pirsuna rispunsevuli: persunale di mantenimentu elettricu è meccanicu in situ

Mantenimentu di u terzu livellu:

Ispezione annuale: Smontate l'equipaggiu per a sostituzione.Per esempiu, riparazioni maiò è mudificazioni, sustituzione di cumpunenti elettrici.

Persona rispunsevuli: persunale prufessiunale

gru a ponte per l'industria di papa

L'efficacità di u mantenimentu di trè livelli

Manutenzione di primu livellu:

U 60% di i fallimenti di a grua sò direttamente ligati à u mantenimentu primariu, è l'ispezioni di ogni ghjornu da l'operatori ponu riduce a rata di fallimentu di 50%.

Mantenimentu di u sicondu livellu:

U 30% di i fallimenti di a grua sò ligati à u travagliu di mantenimentu secundariu, è u mantenimentu secundariu standard pò riduce a rata di fallimentu di 40%.

Mantenimentu di u terzu livellu:

U 10% di i fallimenti di a grua sò causati da un mantenimentu inadegwatu di u terzu livellu, chì pò solu riduce a rata di fallimentu di 10%.

gru a ponte a doppia trave per l'industria del papa

Prucessu di sistema di mantenimentu à trè livelli

  1. Realizà analisi quantitative basatu annantu à e cundizioni operative, a frequenza è a carica di l'equipaggiu di trasportu di materiale di l'utilizatori.
  2. Determinà i piani di mantenimentu preventivu basatu annantu à a situazione attuale di a gru.
  3. Specificate i piani di ispezione di ogni ghjornu, mensili è annuali per l'utilizatori.
  4. Implementazione di u pianu in situ : mantenimentu preventivu in situ
  5. Determina u pianu di pezzi di ricambio basatu annantu à u statutu di ispezione è mantenimentu.
  6. Stabbilisce registri di mantenimentu per l'equipaggiu di elevazione.

  • Previous:
  • Next: