Dispositivi di prutezzione di sicurezza di a gru aerea

Dispositivi di prutezzione di sicurezza di a gru aerea


Tempu di Postu: Mar-01-2023

Durante l'usu di gru di ponte, l'accidenti causati da u fallimentu di i dispusitivi di prutezzione di salvezza contanu una proporzione alta.Per riduce l'accidenti è assicurà l'usu sicuru, i gru di ponte sò generalmente dotati di diversi dispositivi di prutezzione di sicurezza.

1. Limitatore di capacità di elevazione

Pò fà chì u pesu di l'ughjettu elevatu ùn supere micca u valore specificatu, cumpresu u tipu meccanicu è u tipu elettronicu.usu meccanicu di principiu di primavera-lever;U pesu di sollevamentu di u tipu elettronicu hè generalmente rilevatu da u sensor di pressione.Quandu u pesu di elevazione permessu hè superatu, u mecanismu di elevazione ùn pò esse cuminciatu.U limitatore di elevazione pò ancu esse usatu cum'è indicatore di elevazione.

parancu a fune di a gru

2. Limitatore di altezza di elevazione

Un dispositivu di sicurezza per impedisce u carrettu di gru di sopra u limitu di l'altezza di elevazione.Quandu u carrettu di gru righjunghji a pusizione limite, l'interruttore di viaghju hè attivatu per interrompe l'alimentazione.In generale, ci sò trè tippi: tippu di martellu pisanti, tippu di pausa di focu è tipu di piastra di pressione.

3. Limitatore corsa corsa

U scopu hè diimpedisce chì u trolley grue superi a so pusizioni limite.Quandu u trolley di a grua righjunghji a pusizione limite, l'interruttore di viaghju hè attivatu, interrompendu cusì l'alimentazione elettrica.Ci sò generalmente dui tipi: meccanica è infrared.

Limitatore di altezza di elevazione

4. Buffer

Hè utilizatu per assorbe l'energia cinetica quandu a grua tocca u bloccu terminale quandu u switch falla. I tamponi di gomma sò largamente usati in stu dispusitivu.

5. Spazzatrice di pista

Quandu u materiale pò diventà un ostaculu per u funziunamentu nantu à a pista, a grua chì viaghja nantu à a pista deve esse equipata di un pulitore di ferrovia.

Buffer di a gru

 

6. Fine stop

Di solitu hè stallatu à a fine di a pista.Impedisce à a gru di derailing quandu tutti i dispusitivi di sicurezza, cum'è u limitu di viaghju di u trolley grue anu fallutu.

Finitura di a gru

7. Dispositivu anti-collisione

Quandu ci sò duie gru chì operanu nantu à a listessa pista, un tappu deve esse stallatu per prevene collisione cù l'altri.A forma di stallazione hè uguale à quella di u limitatore di viaghju.


  • Previous:
  • Next: