A gru di ponte hè un tipu di gru utilizatu in ambienti industriali. A grua sopraelevata hè custituita da piste parallele cù un ponte di viaghju chì copre u gap. Un parancu, u cumpunente di elevazione di una gru, viaghja longu u ponte. A cuntrariu di e gru mobili o di custruzzione, i gru aerei sò tipicamente aduprati in applicazioni di fabricazione o di mantenimentu induve l'efficienza o l'inattività hè un fattore criticu. U seguitu introduverà alcune prucedure operative sicure per i gru aerei.
(1) Requisiti generale
L'operatori anu da passà l'esame di furmazione è uttene u certificatu di "conducente di gru a portale" (nome in codice Q4) prima di pudè cumincià à travaglià (l'operatori di a terra di i macchinari di elevazione è l'operatori di cuntrollu remota ùn anu micca bisognu di ottene stu certificatu è seranu furmatu da l'unità stessi). ). L'operatore deve esse familiarizatu cù a struttura è u funziunamentu di a gru è deve rispittà strettamente à e regule di sicurezza. Hè strettamente pruibitu per i pazienti cù malatie cardiache, i pazienti cun paura di l'altitudine, i pazienti cù pressione alta, è i pazienti cun pornografia per operà. L'operatori deve avè un bonu riposu è vestiti puliti. Hè strettamente pruibitu di portà slippers o di travaglià scalzi. Hè strettamente pruibitu di travaglià sottu a influenza di l'alcoolu o quandu hè stancu. Hè strettamente pruibitu di risponde è di fà chjamate nantu à i telefuni mobili o di ghjucà à i ghjoculi mentre travaglia.
(2) Ambiente applicabile
Livellu di travagliu A5; temperatura ambiente 0-400C; umidità relativa micca più di 85%; micca adattatu per i lochi cù media di gas corrosivu; micca adattatu per elevà metalli fusi, materiali tossichi è inflammabili.
(3) Meccanisimu di elevazione
1. Tippu trolley doppia-beamgru aereo: I meccanismi di lifting principali è ausiliarii sò cumposti da (frequenza variabile) mutori, freni, riduttori di riduzzione, bobine, etc. Un switch limite hè stallatu à a fine di u fustu di tamburinu per limità l'altezza è a prufundità di elevazione. Quandu u limitu hè attivatu in una direzzione, l'elevazione pò solu move in a direzzione opposta di u limitu. L'elevamentu di cuntrollu di cunversione di frequenza hè ancu equipatu di un interruttore di limitu di decelerazione prima di u puntu finale, in modu chì pò rallentà automaticamente prima chì l'interruttore di limitu di fine hè attivatu. Ci hè trè ingranaggi per abbassà u mecanismu di elevazione di u mutore di cuntrollu senza frequenza. A prima marcia hè u frenu inversu, chì hè utilizatu per a discesa lenta di carichi più grande (sopra 70% di carica nominale). A seconda marcia hè un frenu monofase, chì hè utilizatu per una calata più lenta. Hè adupratu per a discesa lenta cù carichi chjuchi (sottu 50% di carica nominale), è a terza marcia è sopra sò per a discesa elettrica è u frenu regenerativu.
2. Single beam hoist tippu: U meccanismu di lifting hè una pala elettricu, chì hè divisu in ingranaggi viloci è lentu. Hè custituitu di mutore (cù frenu di conu), scatula di riduzzione, bobina, dispositivu di arrangiamentu di corda, etc. U frenu di cune hè aghjustatu cù una nut di regulazione. Girate a noce in u sensu orariu per riduce u muvimentu assiale di u mutore. Ogni 1/3 di volta, u muvimentu assiale hè aghjustatu in cunseguenza da 0,5 mm. Se u muvimentu assiale hè più grande di 3 mm, deve esse aghjustatu in u tempu.
(4) Meccanisimu di funziunamentu di vittura
1. Tippu di trolley à doppia fascia: U riduttore di ingranaggi involvente verticale hè guidatu da un mutore elettricu, è l'arburetu di bassa velocità di u riduttore hè cunnessu à a rota di guida muntata nantu à u quadru di trolley in modu centralizatu. U mutore elettricu adopra un arbre di output doppiu, è l'altru estremità di l'arburu hè dotatu di un frenu. I limiti sò stallati à e duie estremità di u quadru di trolley. Quandu u limitu si move in una direzzione, l'elevazione pò solu move in a direzzione opposta di u limitu.
2. Single-beam hoist tippu: U trolley hè culligatu à u miccanisimu lifting attraversu un cuscinettu swing. A larghezza trà i dui setti di roti di u trolley pò esse aghjustatu aghjustendu u circulu di pad. Hè da esse assicuratu chì ci hè un spaziu di 4-5 mm in ogni latu trà u rim di a rota è u latu inferjuri di l'I-beam. I tappi di gomma sò stallati à i dui estremità di u fasciu, è i tappi di gomma sò stallati à l'estremità di a rota passiva.