Ugru a ponte monotraveeleva carichi di travagliu sicuru à 16.000 kg. I travi di ponte di gru sò adattati individualmente à a custruzzione di u tettu cù diverse varianti di cunnessione. Questu permette l'utilizazione ottima di u spaziu. L'altezza di elevazione pò esse aumentata ulteriormente aduprendu un grancu cantilever cù una altezza di testa estremamente bassa o un parancu à catena in un cuncepimentu di trolley di altezza extra corta. In a so versione standard, tutte e gru di ponte sò dotate di una linea d'alimentazione di cable festoon lungo u ponte di gru è cù pendenti di cuntrollu. U cuntrollu di radio hè pussibule nantu à dumanda.
Gru a ponte monotrave, cunnisciuti ancu com'è gru di ponte o gru elettriche monotrave (EOT), sò essenziali in l'industrii muderni. Queste macchine versatili sò pensate per trattà una varietà di carichi è facilità u muvimentu di materiali è merchenzie cù u minimu travagliu manuale.
Ponte Girder: U fasciu orizontale primariu chì copre a larghezza di l'area di travagliu. A trave di u ponte sustene u trolley è l'elevatore è hè rispunsevule per trasportà a carica.
End Trucks: Sti cumpunenti sò muntati à ogni estremità di ugru monotrave, chì permette à a gru di viaghjà longu i travi di a pista.
Travi di Pista: I fasci paralleli di a gru aeree da 10 tonnellate chì sustenenu tutta a struttura di a gru, chì furnisce una superficia liscia per i camioni finali per passà.
Hoist: U mekanismu chì eleva è abbassa a carica, custituitu da un mutore, un gearbox è un tamburu o una catena cù un ganciu o un altru attache di elevazione.
Trolley: L'unità chì accoglie u parancu è si move orizzontalmente longu a trave di u ponte per pusà a carica.
Cuntrolli: U telecomando o stazione pendente chì permette à un operatore di maneuverGru aereo da 10 ton, parancu è trolley.